جدول قیمت گوشی شیائومی امروز پنجشنبه 24 مهر 99-راهبرد معاصر

جدول قیمت گوشی شیائومی امروز پنجشنبه 24 مهر 99

قیمت گوشی شیائومی در بازار امروز پنجشنبه 24 مهر 99 به قرار زیر است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۳۶ - ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - 2020 October 15
کد خبر: ۶۳۱۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

به گزارش راهبرد معاصر قیمت گوشی شیائومی امروز پنجشنبه 24 مهر 99  را در جدول زیر می توانید مشاهده کنید. نوسانات قیمت دلار باعث شده است تا قیمت گوشی های وارداتی از جمله گوشی موبایل شیائومی نیز با نوساناتی همراه شود . در این میان قیمت گوشی شیائومی در میان برند های دیگر برای خریداران جذابتر است.

قیمت گوشی

بررسی ردمی نوت 5 و ردمی 5 پلاس شیائومی

ردمی نوت 5 و ردمی 5 پلاس شیائومی، گوشی‌های میان‌رده‌ی خوش‌ساختی هستند که قیمت‌گذاری معقولشان، خرید آن‌ها را برای طیف گسترده‌ای از کاربران توجیه می‌کند.

وقتی سخن از گوشی‌های میان‌رده و حتی اقتصادی به میان می‌آید، چینی‌ها با غرور سر خود بالا می‌گیرند. شرکت‌های چینی همچون شیائومی و هواوی در ابتدا بازار داخلی را هدف قرار دادند و به مرور بازارهای کلیدی دیگر را نیز به قلمرو خود اضافه کردند. قیمت شاید برای خریداران گوشی‌های پرچم‌دار و لوکس اصلی‌ترین مؤلفه محسوب نشود؛ اما علاقه‌مندان به گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده، قیمت را یکی از مهم‌ترین دلایل خرید گوشی‌های خود می‌دانند. موفقیت‌ سری گوشی‌‌های ردمی شیائومی به اندازه‌ای پرسروصدا بوده است که بسیاری شیائومی را با این سری از گوشی‌ها می‌شناسند. گوشی‌های سری ردمی شیائومی عموما به شارژدهی و سخت‌افزار بهتر خود نسبت به رقبا شهرت دارند؛ اما ترکیب این ویژگی‌ها با نمایشگر بزرگ طیف گسترده‌تری از کاربران را به سوی این گوشی‌ها کشیده است.

قیمت گوشی شیائومی

قیمت موبایل شیائومی

پنجشنبه 24 مهر 99

جدول قیمت گوشی شیائومی امروز پنجشنبه 24 مهر 99

 

نگاه فرامرزی شیائومی، این شرکت چینی را به یکه‌تاز بازار کشورهایی همچون هند مبدل کرد؛ عبور شیائومی از غول بی‌رحم کره‌ای‌ها یعنی سامسونگ در هند نشان داد که تقاضا برای گوشی‌های ارزان‌قیمت هنوز هم بالا و قابل‌توجه است. ردمی نوت ۵ پرو، ردمی ۵ پلاس و ردمی نوت ۵ سه گوشی متمایز هستند؛ ردمی ۵ پلاس در برخی بازارها به دلیل محبوبیت سری ردمی نوت با نام ردمی نوت ۵ نیز شناخته می‌شود؛ در این بررسی ما از نام ردمی ۵ پلاس برای اشاره به این محصول استفاده کرده‌ایم. ردمی نوت ۵ مورد بررسی ما نیز با نام‌ «Redmi Note 5 AI Dual Camera» یا نسخه‌ی چین ردمی نوت ۵ شناخته می‌شود.

 قیمت گوشی شیائومی

تراشه‌‌های سری ۶۰۰ کوالکام، بدنه‌ی فلزی درکنار نمایشگرهای ۶ اینچی کشیده از مهم‌ترین ویژگی‌های این دو گوشی‌ محبوب شیائومی هستند. ردمی ۵ پلاس مورد بررسی ما به تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۲۵، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌‌ی ذخیره‌سازی مجهز شده است و در طرف مقابل ردمی نوت ۵ با تراشه‌ی اسنپدراگون ۶۳۶، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دراختیار زومیت قرار گرفت. نسخه‌ی مجهز به دوربین دوگانه‌ی ردمی نوت ۵ به لطف دوربین دوگانه‌ی خود علاقه‌مندان به عکاسی را هدف گرفته است؛ اما آیا این دوربین توانمند است؟ آیا موفقیت‌های سری ردمی بار دیگر تکرار شده است؟ در بررسی پیش رو به بررسی نقاط ضعف و قوت این دو گوشی خواهیم پرداخت.

طراحی

مرز بین محصولات بالارده و میان‌رده روزبه‌روز در حال کم‌رنگ شدن است و شرکت‌های چینی، همچون شیائومی و هواوی نقشی غیر قابل انکار در پیشبرد این فرایند دارند. برخلاف سال‌های نه‌چندان دور که شاهد عرضه‌ی محصولاتی با کیفیت نه‌چندان مطلوب و سخت‌افزاری ضعیف در دسته‌ی گوشی‌های هوشمند میان‌رده و پایین‌رده بودیم، امروزه بازار محصولات میان‌رده، کالا‌های بسیار خوش‌ساخت و توانمندی به خود می‌بیند؛ محصولاتی که از بسیاری جهات می‌توانند با پرچم‌داران سال‌های قبل برابری کنند. شیائومی به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مهره‌ها در دسته‌ی میان‌رده و پایین‌رده، به عرضه‌ی گوشی‌های هوشمندی با ویژگی‌های قابل‌توجه و قیمت پایین معروف است؛ امری که با کاهش شدید حاشیه‌ی سود میسر می‌شود.

نمایشگر

ردمی نوت ۵ و ردمی ۵ پلاس به نمایشگرهای ۵.۹۹ اینچی IPS LCD ساخت Tianma با نسبت ۱۸ به ۹ مجهز شده‌اند. برخلاف تصور نمایشگرهای این دو گوشی تنها در ابعاد یکسان هستند و تفاوت‌هایی در بحث روشنایی و دقت رنگ با یکدیگر دارند. نمایشگرهای Full HD پلاس با رزولوشن ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل هر دو گوشی تصاویر شارپی ارائه می‌دهد و به لطف تراکم ۴۰۳ پیکسل بر اینچ هیچگاه در استفاده‌ی روزمره مرز پیکسل‌ها آزارتان نخواهد داد. چینی‌ها به‌خوبی خود را با ترند سال گذشته‌ی دنیای گوشی‌ها یعنی نمایشگر‌ ۲ به ۱ تطبیق دادند و گوشی‌های سری ردمی نیز از این تغییرات بی‌نصیب نمانده است؛ نمایشگرهای کشیده علاوه بر بهبود ارگونومی دستگاه به تجربه‌ی لذت‌بخش مشاهده‌ی ویدئو و محتوای وب کمک کرده است.

 گوشی شیائومی

طبق روال بررسی‌های زومیت، ابتدا دو گوشی را از نظر روشنایی نمایشگر و توانایی تولید رنگ مشکی مورد ارزیابی قرار می‌دهیم. ردمی ۵ پلاس و ردمی نوت ۵ از نظر روشنایی حداکثر عملکرد متوسطی دارند و این مسئله به‌خوبی در اولین استفاده خود را نشان می‌دهد؛ حداکثر روشنایی ردمی ۵ پلاس در حالت تنظیم خودکار با ۳۰ نیت افزایش نسبت به حالت دستی به ۴۰۵ نیت می‌رسد؛ نکته‌‌‌ی جالب در بررسی این نمایشگر افزایش قابل‌توجه روشنایی رنگ مشکی در حالت تنظیم خودکار روشنایی است؛ این مسئله باعث شده بهترین نسبت کنتراست در حالت دستی به دست آید. روشنایی حداکثر نمایشگر ردمی نوت ۵ در حالت خودکار و دستی تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و ابزار تست ما عددی در حدود ۳۷۰ نیت را برای این گوشی ثبت کرد؛ از نظر عمق رنگ مشکی ردمی نوت ۵ کمی بهتر از ردمی ۵ پلاس عمل کرد.

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۵
0
0
متن خیلی بدی بود
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
ردمی آ ۸ چطوره ؟ وامکاناتش با چه گوشی هایی با برند سامسونگ برابری میکنه ؟ راهنمایی لطفا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۶
0
0
خاک توی سر ملتی که از خواندن قیمت گوشی های اپل و سامسونگ کارشون به قیمت گوشی های شیائومی کشیده.خلایق هرچه لایق
تحلیل های برگزیده